JavaScript není pravděpodobně povolen.
Pro bezproblemový chod stránek je vyžadován. Prosím, povolte používání JavaScriptu ve Vašem prohlížeči.
Přihlásit se a sledovat stav pokladničky, objednávek, výběrů.
Bonatex.cz
Povlečení a ložní prádlo
V košíku máte
0 ks zboží  za  0 Kč

Nejčastěji kladené dotazy


Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků.

 

Je možné zboží vrátit nebo vyměnit, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, samozřejmě. Pokud Vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete jej do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Stačí jen poslat nepoškozené, nepoužité zboží v původním obalu na adresu uvedenou na dodacím listě (distribuční centrum v Náchodě).

Nezapomeňte prosím také vyplnit reklamační lístek, který je součástí dodacího listu. Zde uveďte, zda si přejete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze.

Je možné si vaše zboží prohlédnout a vyzkoušet na některé z provozoven?

Bohužel není možné si v našich provozovnách zboží vyzkoušet nebo prohlédnout. Přesto však ani objednávkou z internetu nic neriskujete. Zboží si můžete prohlédnout v klidu doma a do 14 dní nám ho vrátit zpět bez udání důvodu.

Je možné koupit ze sady povlečení pouze povlak na polštář nebo pouze na peřinu?

Bohužel to není možné, sady povlečení prodáváme pouze vcelku.

Chtěl/a bych v objednávce uplatnit slevový kód. Jak to mám provést?

Podrobný návod, jak uplatnit slevový kód, najdete zde.

Chtěl/a bych v objednávce uplatit peníze z Pokladničky. Jak to mám provést?

Informace o pokladničce a návod, jak uplatnit peníze z ní, najdete zde.

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, je možné jej ještě uplatnit?

Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 800 100 383, popř. e-mailem na info@bonatex.cz. Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, slevu Vám naše operátorka uplatní.

V objednávce se mi nepodařilo uplatnit pokladničku. Je možné provést to dodatečně?

Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 800 100 383, popř. e-mailem na info@bonatex.cz. Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, peníze z Pokladničky Vám naše operátorka uplatní.

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mám očekávat.

Po dokončení objednávky vždy posíláme potvrzující e-mail o jejím přijetí. Je tedy možné, že se objednávku nepodařilo dokončit, nebo Vám e-mail spadl do složky pro nevyžádanou poštu. Pokud si přesto nejste jist/a, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 800 100 383, popř. e-mailem na info@bonatex.cz.

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly.

Svou objednávku zaplaťte prosím na náš účet č. 196462492/0300 vedený u ČSOB. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky (to najdete v potvrzovacím e-mailu a v přehledu Vašich objednávek po přihlášení na našich stránkách). Pokud si přesto nejste jist/a, jaké údaje máte při platbě zadat, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na info@bonatex.cz nebo telefonu 800 100 383.

Nákup jsem zaplatil/a a převzal/a, ale slibované peníze v pokladničce nemám. Proč?

Protože v našem obchodě máte 14denní možnost vrátit zboží bez udání důvodu, čekáme, které zboží si zákazník opravdu ponechá. Po této lhůtě, tedy zhruba po 20 dnech od provedení objednávky, jsou peníze do pokladničky připsány.

Zboží jsem si osobně vyzvedl/a ve vašem skladě v Hronově. Proč se mi nepřičetly peníze do pokladničky?

V případě osobního odběru zboží v našem skladě v Hronově se peníze do Pokladničky z technických důvodů bohužel nepřičítají.

Nestihl/a jsem si vyzvednout objednané zboží a pošta jej poslala zpět k Vám. O zboží nadále zájem, jak mám postupovat?

Jakmile se zboží vrátí k nám, kontaktuje Vás naše operátorka. S ní se budete moci na opětovném odeslání domluvit.

Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení.

Vaše požadavky se snažíme řešit, co nejrychleji je to možné. Pokud máte pochybnosti, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, zavolejte prosím na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 100 383 nebo nám napište e-mail na info@bonatex.cz.

Posílal/a jsem zboží na výměnu za jiný kus, již je to déle než 2 týdny a zboží mi dosud nepřišlo.

Zboží, které jste požadoval/a, pravděpodobně není na skladě. To si můžete ověřit na našich stránkách, kde jsou zobrazeny jen produkty a velikosti, které skutečně k dispozici jsou. Pokud požadované zboží skladem nemáme, čekáme na jeho naskladnění. To probíhá zhruba do tří týdnů. Jakmile bude prádlo k dispozici, Vaši zásilku odešleme.

Abyste čekání předšel/předešla, doporučujeme si před odesláním na výměnu na našich stránkách ověřit, zda požadované zboží v daném provedení a rozměrech máme. Pokud ne, je nejlepší kontaktovat naše zákaznické centrum a domluvit se s operátorkou, popř. vybrat jiný kus, který k dispozici je.



Pokladnička5% z hodnoty nákupu Vám vrátime do Pokladničky!
PoštovnéPOŠTOVNÉ ZDARMA při objednávce nad 1799 Kč!
SklademVeškeré zboží skladem. Doručení objednávky do 2. dne!
SklademBonatex ručí za kvalitu!
Mapa stránek Copyright © 2008-2017 ASTRATEX s.r.o.
Bonatex.cz je významný prodejce povlečení, prostěradel a bytového textilu. Nabízí výrobky české značky Bonatex a mnoha dalších známých značek, u kterých vždy ručí za kvalitu produktů. Vybírat můžete z nepřeberného množství vzorů a barev.


Provozovatelem Bonatex.cz je internetový obchod Astratex.cz

Výprodej povlečení 50 %
Doprava